سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهربازی هزار و یک شهر در منطقه 22 تهران

شهربازی هزار و یک شهر در منطقه 22 تهران یک مجموعه گردشگری و تفریحی مدرن است که شرایطی برای برگرداندن شور و شادی به وجود آورده است.فرصتی بسیار مناسبی برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در این منطقه را دارند است  . 

پروژه شهربازی هزار و یک شهر همانطور که از اسم آن پیداست با الگو گرفتن از دیارهای مختلف ایران هزار و یک طرح برای تفریح و سرگرمی دارد.به همین دلیل فرصت خوبی برای اشتغال و سازندگی و توسعه فرهنگ به حساب می آید قسمت های مختلف این پروژه فضای مناسب برای دوستداران حفظ و گسترش تمدن کهن این سرزمین بوجود آورده است.

پروژه عمرانی هزارویک شهردرتهران چیست؟

هزار و یک شهر در منطقه 22یک مکان گردشگری خاص در تهران است که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و از نظر کیفیت با پروژه های تفریحی بزرگ دنیا قابل مقایسه است ،این پروژه در زمینی به مساحت 139 هکتار در منطقه 122 تهران در حال ساخت است.

در کل پروژه شهربازی هزارو یک شهر از چندین زیر پروژه از جمله اولین تم پارک ایران مجتمع تجاری خیابان سرگرمی برج های جهارگانه اداری هتل آپارتمان هتل های سه ستاره سنباد، چهار ستاره سنباد، پنج ستاره اورنگ و پارک آبی مرکز مطالعات اسلامی و نگارستان تهران اشاره کرد علاوه بر آن زمین تنیس ،برکه ماهیگیری، مجموعه سوارکاری، رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد.

 

شهربازی هزارویک شهرتهران کجاست؟

پروژه شهربازی هزار و یک شهر در منطقه 22 تهران ودر سمت غرب بزرگراه شهید خرازی در حال ساختن است این مجموعه در نزدیکی بزرگراه شهید خرازی که ترافیک کمتری نیز دارد قرار گرفته که همین مزیت باعث دسترسی راحت به این مجموعه بزرگ شده است.

برای رفتن به شهربازی هزار و یک شهر بهتر است از اتوبان همت به سمت غرب حرکت کنید تا وارد بزرگراه شهید خرازی شوید و بعد از عبور از شهرک شهید باقری از خروجی سمت راست اتوبان به سمت مجموعه شهر بازی هزاز و یک شهر شوید.

 

امکانات شهربازی هزارویک شهرمنطقه 22 تهران

1.دیاراول شهرقصه :دیارآفرینش نامگذاری شده است

معماری و نقشه کشی این دیار برگرفته از معماری معروف باغ ایرانی انجام شده است.سر در باغ ملی به شکلی ساخته شده است که نمایامگر تهران قدیم بوده و تماشاگر را به یاد عمارت مسعودیه که در خیابان لاله زار و دیگر معماری های تهران قدیم می اندازد.این دیار علاوه بر به خاطر آوردن تهران قدیم قسمت هایی مثل حیاط اصلی غرفه های بلیط فروشی آمفی تآتر فارابی هم دارد.

 

2.دیاردوم شهرقصه: یا دیارتاریخ

طراحی و معماری این قسمت همانطور که از اسم آن پیداست برگرفته از فرهنگ و تاریخ ایران باستان است که با هنر و علم معماری ایران کامل شده است.طراحی این دیار تاریخ بزرگی میراث مادی و معنوی ایران اسلامی را در یک نگاه نشان میدهد.دیار تاریخ شهربازی هزار و یکگ شهر قسمت های متنوعی مانند هفت گنبد رستوران علاءالدین دروازه و نشان پرسپولیس آبشار و تخت جمشید دارد.

 

3.دیارسوم شهرقصه: یا دیارجاده ابریشم نام دارد

کسانی که به شهربازی هزار و یک شهر در منطقه 22 مراجعه میکنند بعد از عبور از دیار اول و دوم به دیار سوم یا هعمان دیار جاده ابریشم میرسند در این دیار به یاد ناصر خسرو و مارکو پلو قدم به معروفترین کشورهای جاده ابریشم مثل ایران و چین هند و ایتالیا میگذارید.

 

4.دیارچهارم شهرقصه :دیارماجراجویی است

چهارمین دیار از شهربازی هزار و یک شهر در منطقه 22 ،دیار ماجراجویی نامگذاری شده است .این دیار الهام گرفته از افسانه های ایرانی است برای همین دیار ماجراجویی و هیجان نامگذاری شده. سازه هایی جذاب مانند معماری اولیه بشر و ایران باستان که داخل صخره و کوه جاذبه هایی مثل قلعه ها و دژ ها از جذابیت های این دیار بشمار میرود.

 

5.دیارپنجم شهرقصه: یا دیاراسطوره

شهربازی هزار و یک شهر در منطقه 22 دیار به نام دیار اسطوره ها نامگذاری شده است،که این دیار نمایانگر اسطوره های تاریخ بشر و نیروهای بی انتهای طبیعت است در حقیقت این دیار مراحل تکامل دانش بشر را به نمایش گذاشته و چشم به ناشناخته های طبیعت نیز باز میکند.

 

6.دیارششم شهرقصه: یا دیارآینده

ششمین دیار از شهربازی هزار و یک شهر در منطقه 22 تهران افکار انسان و مشغله ذهنی درمورد آینده را به چشم میکشد در این دیار نگاه تخیلی و فانتزی انسان به آینده و پیشرفت انسان در دنیا را بیشتر به نمایش میگذارد.

 

7.دیارهفتم شهربازی هزارویک شب

آخرین دیار شهربازی هزار و یک شهر منطقه 22 تهران، شهر قصه هزار و یک شب نام دارد.این دیاری دیار بازی هم نام دارد که برای کودکان بازهای متنوعی طراحی شده است.معماری و ساخت این دیار متنایب با تخیل کودکانه و طنز کودکانه است این دیار برای پرورش و رشد تخیل کودک ساخته شده و جنبه سرگرمی های آموزشی و ایده های پر هیجانی است.

امیدواریم در این مقاله به سوالات شما پاسخ داده باشیم. اما اگرسوال یا ابهامی درخصوص شهربازی هزار و یک شهر در منطقه 22 تهران دارید، می توانید به سایت سیب 22 مراجعه نمایید.